تیم ملی فوتبال وارد لس‌آنجلس شد
تیم ملی فوتبال وارد لس‌آنجلس شد
ملی‌پوشان فوتبال ایران دقایقی پیش و پس از انجام فرایند اداری معمول در فرودگاه لس‌آنجلس، به سمت هتل محل اقامت خود در این شهر حرکت کردند.

به گزارش آذرپرس؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به سمت لس‌آنجلس پرواز کردند و دقایقی قبل وارد این شهر شدند.

بازیکنان تیم ملی پس از صرف ناهار در جلسه تمرینی آخر خود شرکت خواهند کرد.

 این تمرین از ساعت ١۶:٣٠ به وقت محلی (سه بامداد به وقت تهران) در باشگاه گلکسی لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

سپس امیر قلعه‌نویی و سعید عزت‌اللهی از ساعت ١٨:۴۵ به وقت محلی (۵:١۵ بامداد در آمریکا) در نشست خبری شرکت خواهند کرد.

  • منبع خبر : ایرنا